luni, 22 octombrie 2007

cele mai penale injuraturi

Nu mai suge pula ca ti se ingalbenesc dintii de la cacatul extras cu pula din gaoaza cat galeata a lui ma-ta.

Vezi ca iti pute gura a pula de la 10 km

Daca as avea dinti in cur tu ai avea gauri in limba

Ba tu du-te sa faci laba la cacat pina o sa iasa pasta de dinti cu care o sa te speli mindru pe gingii

Sugeami-ai motzu puliii

Ba muie sa faci umbra pulei mele cu nasu

Mai boule faraieri ka tine am avut ku ziua la sapa

Bai tu vrei sa o fut pe ma-ta in gura si tatato sa ma impinga de cur?

Am auzit ca ai intrecut si lipitori in supt cacate-as in mufa.

Daca iti procesez un viol peste gingii o sa vii la anu' cu maxilaru' inclestat de sloboz uscat.

Sa-ti dau bucati de clitoris alterat si sange din toate maternitatile din tara

Du-te si viziteaza lokul unde am spermat ultima oara ca acolo a murit ma-ta innecata!

Esti un copil crud uitat pe faiantza din baie si carat de mustele viermoase in pizda ai mare si incapatoare a lu urata aia de ma-ta

Besericiunile krucioflocilor dumnezeirii matii de imbecil notoriu ce ejti mai ai shi tupeu sa-tzi deskizi fleanca aia plina de vermi de pula?

Incurca-mi-as pula in mustatile tale de labar, iesi de dupa usa de la baie, ca te prinde iar ma-ta lovind spermatozoizii cu capul de faianta.

Cacatule ce esti sa-mi aduci aminte cand plec sa-i iau un sprey de gura lu ma-ta ca ii pute gura de la distanta a capatani de pula incinsa.

Ai amutit mah boramias pula in ma-ta aia larga... sau stii ca nu e bine sa vb cu gura plina si mai bine taci

Slobozi-m-as pe prima albina care se aseaza pe floarea mormantului matii.

Ti-am tinut familia cu hrana rece timp de 2 ani (branza pulii mele) si acum tu te iei gura-n pula cu mine

Dupa cum vad eu cred ca ai treaba cu vecinii te platesc bine macar, sau iti da la masa o belita groasa si la dejun on carici tun

Sa te dau cu capul de monitor pana borasti toata sperma pe care a-i inghitit-o

Mai bine imi bagi tu mie mana in cur si-mi faci un pic de laba la cacat, caca-m-as in pizda matii cu bucati de pula

Baga-mi-ai mana-n cur sa-mi iei cacatu' la analiza.

Iti admir curajul, eu niciodata nu as fi avut curajul sa fiu in acelasi timp si idiot si poponar

Taci ma ca-mi se sperie pula de duhoarea ta mah muie si nu o sa o mai pot scoate din muia lu ma-ta

Sa-mi bag capul pulii cu delicatete in curul lu sora-ta , bordel de tenii

Sa mi-o sugi ca si cum te-ai inneca iar coaiele mele generoase ar fi pline cu oxigen

Esti mereu la fel de idiot, sau azi este vreo ocazie speciala?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante